OLLA CRUNCH: KAKAÓS ÉS CSOKIS GABONAPEHELY


A termék zacsija kicsit a Cadbury nasikra emlékeztet. De nyilvánvalóan mindenfajta hasonlóság csak a véletlen műve lehet.

Gabonapehely lévén, feltételezem,  tejbe kéne áztatni, de én egyáltalán nem szeretem, mikor a kettő elegye szottyadékká válik, így marad a natúr valóság.


A zacskót kinyitva hihetetlenül intenzív kakaó illat csapja meg az orrunkat. Szinte mámorító...
Kijózanodva a kábulatból azonban mindjárt némi aggodalom fog el. Szentül meg voltam róla győződve, hogy duci párnácskák fognak egymás hegyén-hátán sorakozni. De nem, ezek lapos kis alakzatok. Nyíl, négyzet, hatszög, meg horpasztott téglalap. Hol fér el ebben a csokikrém???

Jelentem elfért benne. Ugyan nem sok, mert hát tényleg lehelletnyi vékonyak, de van.
Viszont a hiányát egyáltalán nem érezzük, amilyen rút a külseje, az íze annál fenomenálisabb. A tészta nagyon finom kakaós, ezt még megdobja a kakaós krém és a nevéhez méltóan "crunch", ropog is kellőképpen. Pont amiatt, hogy ilyen falatnyi darabokra készítették,koncentrálódik benne az íz, ami egyszerűen ellenállhatatlan. 10 perc sem kellett hozzá, hogy a zacskó 3/4-ét eltüntessem. Pedig én tényleg nem vagyok olyan, aki mindent együltő helyben betermel...

Tökéletes:))))!!!

Termék pontos megnevezése: Kakakós és csokoládés krémmel töltött gabonapehely

Összetétel:cukor, rizsliszt,búzaliszt,növényi zsír, búzakorpa,csökkentett zsírtartalmú kakaó:3%,maltodextrin,laktóz,sovány tejpor,csokoládé por:10,6%,szójalecitin, aroma
krém 50%

100g:479 kcal

Össztömege:100 g

Gyártja: S.C. European Foods S.A, Románia, www.europeanfood.ro

Beszerezhető: Tesco, 200 Ft

MÉG TÖBB EUROPEAN FOOD TERMÉK:
VIVA CHIPS: SÜLT CSIRKE ÍZŰ
VIVA:VANÍLIÁS GABONAPÁRNA




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések