ZABAJÓ: GYÜMÖLCSÖS PUFFASZTOTT RIZS (ZIZI)

Az jutott eszembe ennek a terméknek a kapcsán, hogy gyerekkoromban én nem igazán szerettem az édességet. Mondjuk a 80-90-es években nem sok emlékezetes finomság volt. A zizit határozottan utáltam. De így voltam a sport szelettel, az ABC, Kajla és Mackó csokival, a cukrozott keksszel,...és még sorolhatnám. Amit megettem: a Kojak nyalóka, a Mókus csoki és voltak pici színes szív alakú cukorkák pálmafás zacskóban, de a nevére sajnos nem emlékszem. Akkor kaptam rá az ízére, amikor apukám kiment Németországba dolgozni (80-as évek közepe) és hozott Duplót, Kitkatot,Milkát. Az igazi Wow élmény volt:)))

Térjünk vissza a mai főszereplőnkre a Zabajó zizire. Gondolom a fentiekből kikövetkeztettétek, hogy nem azért van itt, mert ellenállhatatlan vágyat éreztem a megvásárlására, hanem, mert nagyon jól illeszekedik az Űrületes nasi vonulatba.:)


A Fehértói csemege gyártmánya. (http://www.fcsemege.hu/) Főleg puffasztott kukorica és búza termékeik vannak, de chips és sütnivaló snack is megtalálható a kínálatukban.

A csomagolás abszolút rendben van, akárcsak a névválasztás, bármit is jelentsen a zabajó szó. Szerintem a k...a jó gyerekbarát verziója.


40 g ilyen sok puffasztott rizsszemet jelent. 4 féle ízű/színű: fehér: kókuszos, zöld: zöldalmás, rózsaszín: meggyes, citromsárga: citromos.
Illatát a kókusz határozza meg.
Ízek: a citromosat és a kókuszosat egyből fel lehet ismerni,bár ez utóbbi túlzottan édes.
A rózsaszín kellemes, de ha nincs leírás nem biztos, hogy meggyesre tippelnék.
A zöldben viszont gyáltalán nem véltem felfedezni a zöldalmát.

68 Ft-ot mindenképpen megér.Pláne annak, aki még szereti is:)

Összetétel: puffasztott rizs (42%),cukor,ivóvíz, természetes színezék (kurkuma, kármin,klorofill, rézkomplex),aromák (kókusz, citrom, meggy, zöldalma), citromsav

Tömege: 40 g

Gyártja: Szimita-Trade Kft., Újfehértó,www.fcsemege.hu

Még több Űrületes nasi:
Ufo cigirágó
Galaxy tejcsoki
Cadbury:Starbar
Star Wars csokitojás
Space karamellás-csokis keksz
Kozmosz csomag








Megjegyzések

  1. Több mint egy éve tetted fel ezt a cikket és még semmi komment ?! Miután elovastam , már nem csodálom , mert én is csalódtam ! Azt gondoltam , leírod , hogyan lehet házilag Zizit készíteni ! Ennek így nem sok értelme van . A Sportszeletet meg imádom !

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések