MILKA 3.:TUC

Ha már annyi kekszes Milka terítékre került, akkor legyen teljes a kép.  Úgy látszik a Milka tovább folytatja azt a tendenciát, hogy a felvásárolt márkákat keresztezi. Mint kiderült már van milkacsoki ízű Philadelphia vajkrém is. Majd, ha kezembe kerül egy, bemutatom (eddig még csak képen láttam).

Eleinte azt gondoltam - bár tudtam, hogy a Tuc sós keksz - , eme csoki kedvéért legyártották a Tuc édes változatát. De neeeeeeeeeeeeeem! Ezekben a csoki téglalapokban sós kekszek találhatók!
Sajna a képen nem látható, de ha közel hajolunk hozzá, akkor bizony látjuk az apró sószemeket.
Ennek türkrében elég bizarrnak tűnik a megkóstolása. Bár alapvetően én a gyümölcsös húst is szeretem...
 Rájöttem, mi a jó ezekben a formátumú Milkákban. Sokkal több bennük a csoki, mert nem csak vékony bevonatként van jelen, hanem nagyon is meghatározó alapanyagként. Mégis több, mintha sima tejcsoki lenne, hiszen ezek a kiegészítő elemek feldobják, izgalmasság teszik.
Visszatérve ehhez. Nagyon jó, hogy lehet harapni, rágni, recsegtetni, ropogtatni. A só szerencsére nem túl intenzív, itt-ott felfedezhető. A csoki szokásosan finom, viszont a Lu kekszes Milkát ez sem tudja überelni, hogy a joghurtos-kekszes 300 g-os táblát már meg se említsem.
hátulról
VIDEÓ A TERMÉKRŐL:





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések