TESCO NASIK 7:MOGYORÓS TEJCSOKI


Korábban már bemutattam a CBA olcsó egész mogyorós tejcsokiját (Arabelle)
most a Tescoson a sor. Míg az előző a Nussknacker márkára hajaz, ez kapott egy szép zöld dobozt. Az ablakon át kikandikáló csoki viszont nem sokban tér el társától.

Illata nem túl intenzív, de ha közel hajolunk hozzá és szippantunk egy mélyet, akkor azért érződik, hogy ez nem piskóta:)))

Nem tudom, hogy sikerült úgy megcsinálniuk, hogy az összes mogyoró - szám szerint 35 db (átlagban 2,9 db/ kocka- nem is rossz, bár meglátásom szerint van két kocka, amiben egy sincs) - mind egyben maradt...Ezért dícséret illeti az alkotókat.

Ízét tekintve, a mogyoró lenyűgöző, jó ropogós, viszont a tejcsoki valahogy nem nyerte el a tetszésemet. Nem ehetetlen, de én ennél a tejesebb változatot jobban szeretem. És, bár igazán nem szeretem a túlzott cukorhasználatot, de szerintem kicsivel több elférne benne. 
Így még csak azt sem tanácsolnám, hogy a mogyoró miatt vegyük meg a csokit, mert kb. 10 dkg törökmogyoró 350-450 Ft között van, és az legalább 70-80 szemből áll. Ha csak 35 szemre számolunk akkor is olcsóbban jövünk ki, ha csak a mogyit vesszük meg:)))


Összetétel: cukor, mogyoró (23%), kakaóvaj, teljes tejpor, kakaóassza, növényi zsír, tejsavópor, szojalecitin, aroma
Tejcsoki min. 25% kakaó száraz ag-t tartalmaz

Származási hely: Lengyelország

Tömege: 100g





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések