URBÁN: MÁRTOTT OSTYA


Csokival bevont nápolyi, azaz szebb nevén parány. Nem értem, miért nem ezt használják, hiszem sokkal rövidebb. Végülis a lényeg ugyanaz.
Gyerekkoromban sok ilyet ettem. A győri vaníliás nápolyi mellett ez volt a nagy kedvenc. Szerintem akkor el is teltem vele, mert mostanáig eszembe sem jutott, hogy van ilyen termék is.


A zacsiban 28 db nápolyi tégla található. Egyik-másik kicsit szét van csúszva, meg a szobahőmérséklet hatására a vékony csokiréteg igencsak megolvadt, de azért némi restaurátori munka, és sűrű kéztörölgetés után össze tudtam számolni.

1 db 3 réteg kakaóból és 3 réteg nápolyiból áll (mérete: 3,9*2cm, magassága:1,5 cm,kerülete hosszában 11 cm, széltében: 8 cm) arányuk egyenletesen van elosztva. Finom ropogós. A külső étcsokibevonat sem édes, mint ahogy a krém sem, így az egész egy kellemes nasi benyomását kelti. Maximálisan hozza a klasszikus parány jelleget!

Termék pontos megnevezése: kakaós étbevonómasszával mártott, kakós krémmel töltött ostya cukorral és édesítőszerrel

Összetétel:
cukor, növényi zsír, maltit, kakaópor, szójalecitin, E-476, aroma, búzaliszt, szőlőcukor, só, térfogatnövelők
Bevonatarány: min.20%, töltelékarány min. 45%


Gyártja: Urbán és Urbán Kft. Dunakeszi, www.urbanesurban.hu

Össztömege: 200g

100g:528 kcal

MÉG TÖBB OSTYA:
CBA: ÉTCSOKIS-MOGYORÓKRÉMES OSTYA
EXCELSIOR KÓKUSZOS-KAKAÓKRÉMES OSTYA


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések