MILKA 13.: LOVE ME,KISS ME, HUG ME

A Milka alig pár hónapja jelent meg ezzel a szériával és már piacon is van a következő: caramel mandula , sós pereces, popcornos. Bevallom ez utóbbi triumvirátus az én ízlésvilágomhoz közelebb áll. A gyümölcsös Milkákkal egyáltalán nem vagyok kibékülve, de mivel ajándékként megkaptam, közzéteszem.


Én úgy emlékszem, hogy a körtés-csokis és a szilvás nem új találmány, korábban már lehetett ilyet kapni - különben honnan is tudhatnám, hogy nem szeretem őket -, de a narancsos-joghurtossal én még eddig nem találkoztam.
A csomagolásukat imádom. A narancssárga és a pisztáciazöld nagyon jól összepasszol a lila színnel.

balról narancsos-joghurtos,szilvás,körtés-csokis
Az elnevezésre utaló jegyeket egyértelműen csak a narancsos-joghurtosban véltem felfedezni. Abban nagyon markánsan jelen van  a kandírozott narancs. A körtés engem a határozottan a frissen vágott fűre emlékeztet, míg a szilvás bár kellemes,szerintem semmi köze a szilvához.

Aki imádja a kandírozott narancsot, az ki ne hagyja ezt a csokit. Bár kívülről, sőt, ha széttörjük akkor sem igen látszódnak, de sok-sok göböcske formában található meg benne eme csemege. Én utálom az ízét, meg főleg azt, hogy szétrágás után beleragad a fogazatba.

Termék pontos megnevezése: Alpesi tejcsokoládé joghurtos töltelékkel (50%) és kandírozott narancshéj darabokkal.

Összetétel: cukor, növényi zsír, tejsavópor, kakaóvaj, sovány tejpor, kakaómassza, kandírozott narancshéj  3,5%, sovány joghurtpor 2,5%, tejzsír, szója-és napraforgólecitin,mogyorómassza,aroma,citromsav

A körtés. Sajna én az ízén is inkább a füvet, semmint a körtét érzem. Szerintem kár elrontani ezt a jó kis csokikrémet ezzel az aromával.

Termék pontos megnevezése: Alpesi tejcoskoládé körte ízű kakaós töltelékkel (50%)

Összetétel: cukor, növényi zsír, kakaómassza (ebből 11% a töltelékeben), kakaóvaj, sovány tejpor, tejsavópor, tejzsír, kakaómassza, szója-és napraforgólecitin, körtepor 0,6%, aromák


A szilvás meglepett. Az én tapasztalásaim szerint az eddigi "lekváros" Milkáknak műanyag ízük van. Most vagy változtattak a recepten, vagy az én ízlelőbimbóimmal volt korábban baj, de most ez eltűnt. Legalábbis ebből a szilvás változatból. Mondjuk a szilva jellegzetességeit továbbra sem véltem felfedezni, valami savanykás lekvárszerűség van a tejszín-krém fölött. A kettő összhatása  viszont egészen jó. A három közül nekem messzemenően ez a nyerő.

A termék pontos megnevezése: Alpesi tejcsokoládé tejszínes (35%) és szilvás töltelékkel (15%)

Összetétel: cukor, növényi zsír, kakaóvaj, kakaómassza,sovány tejpor, tejzsír, aroma, tejszínpor 2%,mogyorómassza, szójalecitin, szilvás töltelék: glükózszirup, cukor, glicerin, ivóvíz, szilvapüré: 6%,pektin, citromsav, színezék,aroma


Tömege: 100g/tábla

VALÓSZÍNŰLEG EZ A DAL IHLETTE A MILKÁT, E HÁRMAS MEGALKOTÁSÁRA:)))



MÉG TÖBB TÁBLÁS MILKA:

LOVE ME: SZILVÁS, KISS ME: NARANCS-JOGHURT, HUG ME:CSOKIKRÉM-KÖRTE
SMARTIES-SZERŰSÉGGEL
SWEET WINTER: FEHÉR ÉS TEJCSOKI MINI FENYŐFÁK TÁBLÁBA RENDEZVE
BUBBLY TEJCSOKIS ÉS TEJKRÉMES
EGÉSZ MOGYORÓS
OREO-S
TUC KEKSZES
SIMA KEKSZES
LU KEKSZES



EGYÉB MILKA TERMÉKEK:
CRISPELLO: CSOKIKRÉMES OSTYA CSOKOLÁDÉBEVONATTAL
CAKE&CHOC: CSOKIDARABOS-CSOKIKRÉMES PISKÓTA
PIEGUSKI: CSOKI- ÉS MOGYORÓDARABOS KEKSZ
TENDER WISHES: CSOKIKRÉMES-MEGGYES DOBOZOS DESSZERT





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések